Saturday, January 11, 2014

BUKIT TINGGI

Hujung minggu lepas, kami ke Bukit Tinggi. Kami dah lama sangat merancang nak kesana. Masa zaman kami kehulu kehilir tak tentu pasal dulu. Tetapi asyik tertangguh. Kebetulan aku free sikit ahad lepas, kami pun gerak kesana. Tempat tu menarik, untuk bergambar. Cantik. Rasanya malam dekat situ ada aktiviti yang menarik, yang diseeiakan oleh resort tu.

Aku tak dapat nak explain lebih lanjut pasal bukit tinggi ni sebab aku pun tak ada banyak information. Tapi aku suka Kampong Jepun. Memang cun! Dari pekan Francis Light tu nak ke Okhio kene tunggu tramp, kau tak payah susah-susah nak tekan minyak. Perjalanan dari KL ke Bukit Tinggi lebih kurang dalam 20 minit je kalau ko bertolak pukul 6 pagi. Hari tu kami pergi pukol 9 pagi, sampai pukol 9. 45. Tiket masuk RM12 seorang.

Untuk keterangan lebih lanjut, korang gigih lah google lagi, ok!

Aku lama sangat tak update pasal aktiviti kami kan? Selalu je melepak dan berjalan, cuma nak update blog tak sempat. 










2 comments:

l.u.q said...

Dayah 3r right?

Mamok™ said...

Luq: Ha'ah.. Beria dia nak begambar dgn kite org.. Kikiki..